Mademoiselle Rose

Tuesday, March 6, 2012

My pink addiction...

If I was given a choice to live my PINK addiction
I would definitely drive a PINK ride
Have a PINK walk-in closet
Sparkle PINK on the wall in my home
Wear my favorite PINK clothes at all time
Lounge on a PINK sofa
Big bouquets of PINK roses everywhere
Have my pooch Pancho dress in PINK even if he's a male
Without a doubt resting in silk satin PINK sheets....
OH! that is so much fun to dream and think that I could actually live a PINK life!!!
What is your addiction ?
Enjoy your day, xo
More Pink label!!!

7 comments:

Bring Pretty Back said...

You are my long lost sister! I think ALL things should be pink!! That closet! That couch! All of it!!! SWOON!
Have a pretty day!
Kristin

soniadaigle said...

Thank you lovely Kristin to make me learn another word...
"swoon" is the perfect definition!
Have a lovely day, xo

Fashion-isha said...

This post is so pretty! Pink just does something for me...it's totally my color too! And yes I'm enjoying my new lipsticks...all PINK!
xo
Sharon

soniadaigle said...

You must wear pink beautifully
I am tempted to go and buy more Pink lipstick!!!
Enjoy your day Sharon
xo

Anonymous said...

J'aime le rose. Une couleur qui respire la joie de vivre, le romantisme, l'optimisme.
En tout temps, le rose apporte une note fantaisiste et ingénieusement glamour et sexy...
Que demander de plus?
N.B. Assez incroyable, je viens de lire sur Google qu'au Moyen-Âge, le rose était le symbole de la virilité chez les hommes!
Couleur intemporelle...
Bises xoxo
Françoise

BLOGGER. said...

J'aime le rose
mais
j,en porte en accessoires seulement
mais
ce printemps,je vais oser et j'ai très hâte
de porter mon chic nouveau
Manteau rose.

Monia xox

soniadaigle said...

Ah! le rose que ce soit pour porter ou virilité je suis vendu et j'en veux toujours plus!!!
Bisous a vous 2 mes supporteur no.1
XO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...