Mademoiselle Rose

Wednesday, May 11, 2011

Sweet Dreams...





I love this bed board...
The mirror on the ceiling bring's back some youth
memories of the 7o's era!!!
Being in the process of putting the final touch to my own bedroom.
My priority is to make it comfortable as it is likely a sacred place for husband and wife 
to talk, share the love in their life!!!
Master bedroom should accommodate the need of ultimate comfort and compose 
the feeling of best relaxation spot...
A dream is a wish your heart makes...
Sweet Dreams everyones...
Cheer's xox
.

5 comments:

Sylvain Bolduc said...

wow que c 'est inspirant. Je reve de m'étendre là, non là, ehhh non ici ... :-)

Anonymous said...

et j'aime beaucoup le petit mot du pourquoi les filles s'habillent... ( pas pour les gars), tu es la nuance de rose que je préfère, inspirante à souhait et quelle recherche WOW... rose Foster hi hi... de la renarde argentée

soniadaigle said...

I love it!!! xox

BLOGGER. said...

Ah!...je suis tellement fatiquée,
laquelle des chambres vais-je choisir
de m'étendre?Le choix est difficile à faire,
les chambres sont toutes aussi belle
une que l'autre.
Beauty. Perfect.

Monia xox

soniadaigle said...

La tienne est tout aussi belle que celle ci!!!!
Bonne nuit xox

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...